Äntliiigen! :)

2010-08-30 / 10:26:17
Oh, vilken (extra) bra morgon det har varit idag. Jag upptäckte nämligen att vakna med the voice har börjat igen. What! But when?! Jag älskar verkligen det programmet, jag tycker det är så mysigt på något sätt. Dessutom så är hjärtat fortfarande hemma, och det gjorde den här morgonen helt klockers! Idag får vi se vad som händer och sker. Jag skulle egentligen behöva åka till Luleå för att fixa några ärenden, men det får bli en annan dag istället tror jag. Men vad ska du göra idag då? :)

Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Ja du dom började säkert sända i och med hösten kom - jösses är de höst nu?? och på onsdag är de ju 1 september! Men så hemskt :P



Ja tiden går onekligen fort!

2010-08-30 / 15:00:23
http://vi2blir3.se
Sa Ra

jag har vart pa stranden hela dagen! sen har jag pimplat coca cola light med en Rebeca i solen. byggt sandslott med lilltjejen. kan sammanfatta dagen med att jag byggt pa brannan lite och att jag hade 1000 kg sand i bikinin efter dagens lekar pa stranden. Bor aven tillagga att jag saknar dig tusan. Var for ovrigt pa vag att aka till Sverige over helgen men de blev inte av, har 1000 papper som ska fixas. Har slutat pa jobbet och var tvungen att skriva pa en massa papper osv. men vi ses ju i dec. kanske ska du skriva nagot sms till mig snart ; ) alskar dig!

2010-08-30 / 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback