Kram kraam!

2010-08-27 / 15:46:21

Det blev att luncha med Petra tidigare idag. Vi åt på det här stället som heter oregano (?) som ligger mittemot systembolaget. Jag har faktiskt aldrig tänkt på det stället först nu. Vi åt iaf kycklingfile med fetaoströra och en massa sallad. Jag kommer absolut gå dit igen! Sen hann vi även springa in i några affärer som resulterade i en ny tröja till Saga. Sist men inte minst så hade vi ett litet kramkalas ifall vi inte hinner ses imorgon. Hon flyttar ju nämligen på Söndag. Uh min goa vän som jag tror kommer trivas så bra i stockholm. Jag finns ett telefonsamtal bort, och en flygbiljett bort.


Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Ja tänk vad tiden flyger iväg... de är sjukligt! Har inte riktigt greppat de än ;)



Jag har aldrig varit och ätit där, finns jättemycket nya små butiker och annat som öppnat. Har missat ALLIHOPA :P



Ja jag tyckte att de var lika bra att jag bestämde de ;) hahaha sen om NÄR var en bra fråga :P kanske på måndag/tisdag?

2010-08-27 / 16:24:15
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback