Jag menar det.

2010-08-29 / 10:46:57
God morgon!

Jag hoppas ni har sovit gott där ute i världen. Jag har sovit helt okej, dock några timmar för lite känner jag. Jag har ju nämnt tidigare hur våra morgnar börjar, och det slår aldrig fel. Gorumpan!



För övrigt så måste halva Bodens befolkning (mest av den yngre generationen) har varit ut på Bodensia igår. Galet mycket folk. Nej, jag var inte där. Men när jag kika ut genom fönstret såg jag en lång lång kö, visst skrev jag lång? Men det är skoj, jag tycker det är så roligt när det händer nå (oavsett om jag "deltar"i saken eller ej) och jag störs absolut inte av ljuden som blir en festkväll. Snarare tvärtom. Men hur som helst, idag äre söndag och söndagar är till för att chilla så det blir nog en rätt chill dag bortsett från några ärenden hit och dit och sen blir det middag i sävast. Hur ser eran Söndag ut? Sist men inte minst önskar vi Petra en trevlig resa, för idag flyttar min vackra böna. Jag kommer verkligen sakna henne. Våra promenader, våra luncher ihop, hennes sätt att vara med Saga och listan kan göras lång. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Den tjejen är grym!






Kommentarer
Julia

Sötisen! Jag förstår allt varför Gabriel ville ringa Saga :-D

2010-08-29 / 20:51:14
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback