Gardiner

2010-12-28 / 23:15:26
Dagen blev inte alls som planerad, men den blev bra iaf. Vi har bla. varit i sävast på julmiddag (det sista för i år) och tidigare ikväll var vi i Luleå en sväng, och sist men inte minst så har jag även bytt gardiner i sovrummet. Tidigare var jag inte så mycket för fransgardiner, men desto längre tiden har gått desto mer har jag börjat tycka om dom så därför fick det bli just fransgardiner i sovrummet. Resesängen på bilden kan ni kanske blunda för. Nu blir det te, kramkalas och en thriller till film. Morgondagen kommer förmodligen bestå av kaffe och bus! :)


Kommentarer
Nettan

Tjusigt =) Ser att du har en sån lampa som jag vill ha från Ikea :))

2010-12-28 / 23:43:41
http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback