Ännu en trevlig (jul)dag..

2010-12-26 / 02:50:08
Även idag kom tomten med en massa fina julklappar, både till mig och Saga även om nu Saga vann i hästlängder. Man kan alltså säga att ryktet stämde, tomten hade vägarna förbi Pålänge men Saga brydde sig inte så värst mycket, hon donade på som vanligt på golvet istället. Dock satt hon ett tag i knät på tomten och då var hon mest intresserad av skägget och käppen. Knas! Nästa år är nog tomten mer intressant. Eller vad tror ni? Annars så hade Mona och gammelfarmor fixat en massa god mat, så man kan väl säga att alla i princip rullade därifrån. Gott var det, och tack för en trevlig dag morfar och Mona. Vi har även hunnit vara en sväng till sävast för att hämta hem Hector som har varit där på en mini-semester, och jag tror även han instämmer om att "borta bra, men hemma bäst" stämmer. Sist men inte minst så har vi städat hela lägenheten och det känns skönt. Nu blir det att hoppa i säng, så man orkar med morgondagen. Men jag bjuder såklart på några bilder från ikväll, och som ni kanske ser (?) så är det taget med den nya kameran. Jag har dock inte hunnit läsa instruktionsboken, när jag har gjort det så kommer jag säkert ha lärt mig en massa knep för att bilderna ska bli ännu bättre. Det här med ljus, mörker, blixt etc.































Kommentarer
Anonym

Hej! Tänket bara säga att Saga är verkligen supersöt i sin röda klänning :). Kram

2010-12-26 / 09:04:39
Sa Ra

Vilka fina bilder du har tagit! En riktigt bra kamera och riktigt fina modeller. Bra kombo de där! saknar mina små hjärtan. Kommer och våldgästar snart! Naala och Robin ockå för den delen. puss puss

2010-12-26 / 16:26:09
Emelie

Tack! :) Din lilla tjej var också en riktig sötsak :) Superfin klänning hade hon också!

2010-12-26 / 22:24:44
http://xplosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback