Jag ska bara..

2010-12-29 / 13:28:18
Idag fick vi tyvärr ställa in alla kaffe och lekplaner. Orsaken är såklart denna kyla. Denna kyla som jag för övrigt ogillar väldigt mycket. Man kan alltså säga att jag helt och hållet förstår varför Sa Ra inte ens överväger att flytta hem. Det är sisådär bara 50 graders skillnad, haha! Hur som helst, så hoppas jag att kylan inte håller i sig allt för länge. Både jag och Saga har ett starkt behov av att busa (med andra ord så vill Saga busa med någon annan än mamma och pappa) och vara social, så jag kanske inte behöver nämna att vi längtar till termometern visar lite varmare grader. Men idag har vi iaf mest myst på här hemma (som ni kanske kunde räkna ut) och rättare sagt så har vi sett på Alfons Åberg, busat, ätit lunch, pratat med Sa Ra, kastat leksaker och lekt med Hector, fixat tavellisterna (ni kan få se sen om ni vill) och sist men inte minst så har vi även hunnit vika och hänga bort all tvätt. Nu tänkte jag försöka få den här lilla donnan att vila en stund, vilket inte borde vara såå svårt då hon suttit och gäspat i en kvart ungefär. Mamman vill nämligen duscha, och sen kunna dricka en kopp te i lugn och ro. Vi får väl se hur jag lyckas.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback