Torsdag :)

2010-12-30 / 18:06:30
Vi har haft en toppen dag med våra favoritbrudar. Vi började dagen med att vara småkråd åt Nena, som skulle köpa en ny tv. En glad Nena kom ut ur affären 30 minuter senare med både tv, dvd-spelare och en kameraväska (till mig, en sen julklapp, tack bästa du) så uppdraget blev slutfört. Sen åkte vi hem till dom där det bjöds på en massa bus, jag upprepar, en massa bus och vi fick även fick fylla på med lite energi med hjälp av mat och fika som dom bjöd på. Tusen tack för idag, ni är bäst! Annars brukar man väl säga att en bild säger mer än tusen ord, och med dagens bilder tycker jag absolut att det är så. Eller, vad säger ni?





"Kusin-kram-kalas"







Sally (eller är det Sigge kanske) ligger och myser..



Lea tyckte det var jätte busigt då Micke låtsades sova under boken..





Det hände även en liten olycka. (Förklarar byte av body).



Och det var inte bara Saga som behövde byta blöja utan även...



Kalle, vem annars? Har ni kanske förstått hur viktig Kalle är för Lea?





Osså, kollar vi in i kameran fungerade inte riktigt. Haha! :)



Nu tänkte jag fixa mig lite snabbt för om en halvtimme kommer Petra och hämtar mig. Vi ska nämligen till Cassandra och hälsa på. Det är även sista gången jag träffar Petra innan hon åker tillbaka till Stockholm. Uh! Men det ska bli mysigt att umgås ikväll. Alla tre, som på den gamla goda tiden. Haha! Bilder från det kommer kanske senare, beroende på hur mycket batterier jag har kvar i kameran. Men, ni får ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback