2 v.

2010-02-19 / 06:48:47
Godmorgon!

Det var full rulle även igår, så bilderna fick vänta igen. Men idag ska jag verkligen försöka lägga ut dom, alltid kul med en massa bilder ju. :) Igår var vi ju iaf hos Stina och Malin, vilket var jätte mys. Dock tror jag Saga och Stina hade nå slags sovmaraton. Men ska man växa, måste man sova. ;) Sen på eftermiddagen kom mormor S. och Mats på besök, och de var trevligt som vanligt. Alltid kul med besök och Sessan var vaken hela tiden och låg o lyssna. Sen på kvällen var de "spykalas" för Sessan som gällde, och de var mindre trevligt måste jag säga. (Ja, jag säger/skriver fortfarande Sessan ibland, hon är ju trots allt våran prinsessa ännu trots att hon är våran Saga också.) Men idag verkar hon återställd iaf, vilket känns skönt. För idag ska vi ju till barnmorskan och se hur mycket hon väger osv. Alltid lika spännande! Så vi hörs senare under dagen. Och ni, idag blir damen hela två veckor! ;) Sjukt vad tiden sprungit iväg, och dagvild är man också. Men kram på er och hoppas ni får en bra Fredag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback