Bio

2010-01-24 / 17:25:37

De blev varken kalix eller en runda på stan igår. De blev en sväng med "ny-bilen" istället, då hjärtat överaska mig med att ha bytt bil tidigare under dagen. Så nu har vi en bil där både barnvagnen och hunden får plats utan problem. Vilket känns riktigt skönt! Sen tog han även en manuellåda, så jag kan börja övningsköra och de är ju verkligen på tiden. ;) Och sen på kvällen var de film som gällde, dock somna jag nog innan den ens hann börja. Idag har vi varit i Luleå nästan hela dagen (vilket känns i fötterna) och nu blir de middag. Sen ikväll blir de bio för hela slanten och de ska bli mys! Vi hörs imorgon allihopa, men hoppas eran helg har varit lika underbar som min. kram kram! Och ni..

16 dagar kvar..


Kommentarer
sis

så bra att ni haft det bra. Vad är det för bil ni köpt?

2010-01-24 / 18:35:04
Mona

Tack för din goa kommentar på mitt facebookfoto. Kul med ny bil..vad är det för märke?

Vi har nog haft en mysig helg på sitt sätt, men Michael fick gå undan och vila en stund på lördan, för då var alla tre småttingarna här. Liv i luckan, kan du tro. Det blir lite trångt och stökigt mellan varven, men det är ändå kvalitetstid. Vi ser jättemycket fram emot när erat lilla barn också kan vara med i röran :) Hälsa Mikael Kram

2010-01-25 / 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback