Grattis!

2010-01-29 / 11:40:27

Vi kom hem så sent igår, och då orkade jag inte sätta mig o blogga. :) Det var iaf full rulle hela gårdagen, och nu är både stygnen och tratten borta så Hector är gladare än gladast kan man säga. Sen blev de en sväng till storheden, Sävast och sist men inte minst även till Heden. Dessutom, måste jag gratulera Malin och Johan som blev föräldrar till en liten prinsessa igår, grattis! Delad glädje är dubbel glädje! :) Idag får vi se vad dagen har att erbjuda. Nu blir de lunch iaf. Vi hörs sen!

11 dagar kvar..

Eller kanske mer, eller mindre. Vad tror ni?


Kommentarer
Mia

Åh! 11 dagar. Det är sjukt vad fort det gått! :-) Om jag inte hinner önska dig lycka till innan förlossningen, passar jag på att göra det nu. LYCKA TILL med allt! :-) Det kommer gå jätte bra. Jag och lill-Liisa följer din vardag från Uleåborg!

KRAM

2010-01-29 / 13:16:58
http://lillamias.blogg.se/
sis

jag tror mer :)

2010-01-29 / 17:37:47
Malin

Jag tror mindre eller exakt på dagen!! :)



Lycka till med allt.



KRAM

2010-01-30 / 20:52:18
http://minimallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback