.söndag.

2010-01-31 / 13:15:00

Idag har vi tagit en rejäl sovmorgon, och de var så skönt så nu känner jag mig faktiskt relativt utvilad. Trots Sessans aktiviteter inatt. :) Igår bada vi iaf bastu och sen såg vi Management, o den var helt okej. Jennifer Aniston är en skådespelare jag gillar. Idag blir de nog en massa måsten, men kvällen kommer nog spenderas i Sävast så de gör inte så mycket. Men vi hörs ikväll, o hoppas ni som var på Bodensia (eller Lotus för den delen) inte är allt för bakis. ;) kram!







9 dagar kvar..

Jag har sagt de förr, men jag säger de igen. M. får verkligen mitt hjärta att slå dubbla slag. Han är underbar och gör mig så lycklig!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback