Bullbak

2010-07-31 / 20:22:53

Det blev både en promenad (trots det tråkiga vädret) och bullbak tidigare idag. Eller om sanningen ska fram så blev vi precis klara med bullarna, så nu blir det nybakta bullar och film. Vi har dessutom gjort kanelkubb tidigare, och även dom blev smaskens. Eller vad säger ni, mamma och Mats?! Imorgon ska vi iaf infinna oss på kallax 10.00 för en flygtur över Boden. Jag är lite nervös faktiskt, dels för att jag är lite höjdrädd och sen blir jag i princip livrädd när det svänger. Rakt fram däremot går alldeles finemang. :) Det ska hur som helst bli både spännande och roligt! Nej, Saga ska inte med. Hon ska vara med sin mormor under tiden. Sen tror jag även Nena hade tänkt komma imorgon efter våran lilla flygtur. MEN! Ni får ha en mysig lördagkväll allesammans så hörs vi imorgon igen. Kraam! P.S. Hector är hemma igen, och hade haft det bra på sitt lilla äventyr. D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback