Han gjorde det igen..

2010-07-23 / 10:24:38

Jag pratar såklart om min fina underbara och bästaste M. Vad annars?! Den här gången hade han med sig parfym (den luka så himla gott) och choklad. Puss! Saga fick en jätte fin nalle, som vi har döpt till Teddy. Ett passanda namn tyckte vi, då han är från Teddykompaniet. :))





Som ni ser är det full fart denna underbara morgon. Dock har hon parkerat gåstolen framför tv,n (hon har nog inte riktigt vaknat ännu, morgontrötta tjejen!) så jag kan passa på att skriva ett snabbt inlägg här. :) Annars idag blir det lite smått och gott, vi får se hur vädret blir men det verkar ju bli rätt bra. Åh, så bra! Ikväll blir det iaf fredagsmys framför snabba cash, popcorn och Loka! Vad ska ni göra för roligt idag?! Vi kanske ses, om inte annat så lär vi då höras här på bloggen. ;D


Kommentarer
Bella

Vi har en likadan gåstol till Emmy:)

2010-07-23 / 13:39:27
Sa Ra

Vad underbar han är våran Micke! Du har ju fått presenter så det räcker och blir över nu tycker jag så ni har ju min adress när han blir less att köpa saker till dig : ) och jag har ju din adress när min man är less på att köpa presenter till mig. Vi kör ett partnerbyte helt enkelt haha. älskar dig plutt! du är värd alla presenter i världen. åker ni till Kalix till helgen? Nu kommer jag avslöja lite vad som är i paketen men jag har kvitton kvar på vissa av dom så kolla om det passar åt Saga på en gång där om hon inte sover. Så kan pappa ta ner dom igen på onsdag om det skulle vara fel så kan jag byta : ) puss puss

2010-07-23 / 20:21:05
Helena

Det är klart att du förtjänar att bli bortskämd med presenter!

2010-07-24 / 08:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback