Regn och rusk!

2010-07-27 / 10:59:19
Vilket underbart väder vi fick vakna upp till idag, njeet inte riktigt va! Men regn behövs också, och luften känns så himla ren och fräsch efteråt och det gillar jag så jag ska inte klaga trots allt. Nu blir det att mysa på här hemma, innan vi åker till Luleå med morbror E. (Sagas morbror!) I Luleå ska vi hälsa på Nena och Lea. Kusin Lea har säkert även idag en massa bus att lära Saga. Sen ska jag även hämta det som jag har köpt av A. (Ni vet, den där flyttförsälningen jag tipa er om för någon dag sen.) Den är ju nämligen imorgon och på Torsdag, så ni hinner ifall ni hade glömt. Hur som helst, så ser jag framemot den här dagen. Det kommer bli en väldigt mysig dag, trots att mitt inre skiker efter fina M. Bilder (ska försöka komma ihåg att ta med kameran) och en uppdatering kommer senare idag. Ni får ha en bra dag söta bloggläsare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback