Ryck.

2010-07-25 / 19:38:50
Idag på eftermiddagen så har Saga varit med sin farmor, medans vi har kört ett sista ryck i den gamla lägenheten. Nu är det bara saker kvar där som ska till soptippen i princip, och det kör vi imorgon när det är öppet. Sen på Onsdag kommer städfirman och städar ur den. Jag kommer nog inte sakna den lägenheten så mycket trots allt, jag trivs redan så himla bra här. Det här känns mer som ett hem, och det är mycket större ytor till Sagas fördel osv. Men nu ska vi till sävast, och sen blir det att åka hem för att inta soffan och njuta av söndagskvällen framför en film, kanske! :)

Kommentarer
Sa Ra

Vad roligt att hora att ni trivs i det nya lagenheten. Nar ni kommer ner sa vill jag ocksa vara barnvakt : ) vad sot hon var i sitt harband och sina skor. allt klar en skonhet ;) ring garna mig nagon dag om du har tid och lust. puss puss

2010-07-26 / 02:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback