Regning söndag.

2010-07-25 / 14:36:03

Den här gången tar vi bilderna först, och texten sen. Omväxling förnyar!







   

Som ni ser så har pappa, Mona och Lea varit här hälsat på oss. Det var lika trevligt som det alltid är, och Saga och Lea trivs så bra i varandras sällskap. Nu blir det att ta på sig regnkläderna, för att kila ut på en promenad. Och ni, ha nu en mysig Söndag och glöm inte att tipsa alla ni känner om mitt tidigare inlägg. Ait! (Jag kan få fram en lista på lite saker som säljs ifall det är aktuellt!)


Kommentarer
Helena

Fina bilder. Jag för över pengar för era saker idag till moster, så se till att få över pengar till mig imorgon- övermorgon el nåt :)

2010-07-25 / 15:27:13
Melvinkornelia

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-09-06 / 07:31:14
http://melvinkornelia.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback