Pyjamasmys!

2010-07-26 / 22:00:31

Puh, nu är den gamla lägenheten helt tom. Jag och mamma har kört en massa saker till soptippen, och Mats har agerat barnvakt. Tack så himla mycket för all hjälp, jag hade aldrig klarat det själv! Nu är det som sagt bara städet kvar på Onsdag och det är värt varje öre kan jag lova! Nu blir det chill resten av kvällen, och jag lär nog somna samtidigt som Saga ikväll. Saga visar då inga som helst tecken på trötthet, om man jämför med mig. Imorgon blir det att åka till Luleå, och det ser jag framemot. Men nu säger vi tack och (godnatt) för idag iaf. Jag hoppas att ni har haft en bra dag. :)



Fina M. vi saknar dig redan här hemma. Kan du inte trolla om jag lovar att blunda, och så ligger du här bredvid mig när jag öppnar mina ögon sen igen?!


Kommentarer
M

Saknar er mer,ja om jag skulle trolla ofta isf.. Love you!

2010-07-28 / 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback