Karma. :)

2010-07-28 / 23:07:11

Nu är vi hemma igen, och jag har haft det trevligt. Inte för att jag trodde att jag inte skulle ha det. Först var vi som sagt i Luleå och hämtade upp farmor. Söta farmor. Sen åkte vi vidare till Pålänge där maten stod framme när vi anlände. Lyxigt och gott. :) Mona var tyvärr inte hemma, så henne får vi allt träffa en annan dag. Hon var nämligen ute på uppdrag. Däremot fick vi träffa Robert, Kajsa, Mira och Leon. Men kameran blev i princip bortglömd, men några busiga kort blev det iaf! Nu blir det att hoppa i säng och invänta John blund för att sedan vakna upp och inse att det är Torsdag. Inte vilken vanlig Torsdag som helst, utan en Torsdag då jag får pussa på fina M. som kommer hem imorgon. Me like! Godnatt allihopa. P.S. Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Allting kommer ändå ifatt en förr eller senare. Jag tror väldigt starkt på karma, alla vänner. Gör du? D.S.







   

1. Visst har jag sagt att Saga har en väldigt rolig morfar?!
2. Har ni några möbler som behöver kläs om, anlita Mona. 
3. Sa Ra, kläderna passa perfekt som du ser..

4. Nu ska jag kolla min facebook, en sista gång för idag. Godnatt!
 


Kommentarer
Julia

Jag trodde på karma förut. Men på senare tid har jag börjat tro att det bara är skitsnack. För människor som beter sig som idioter halkar in på ett bananskal på allting bra, medan folk som kämpar och försöker göra det rätta händer det aldrig något turligt för! Men men, man ska väl aldrig sluta hoppas egentligen :-)

2010-07-28 / 23:19:50
http://julialindholm.blogg.se/
Lisa G

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Allting kommer ändå ifatt en förr eller senare. Jag tror väldigt starkt på karma, alla vänner." Så jävla sant!

2010-07-31 / 08:14:01
http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback