Vrakpriser!

2010-07-28 / 00:46:22
Det blev en väldigt sen uppdatering, men det har verkligen varit full rulle hela dagen så nu på kvällskvisten har jag bara sett film och busat med Saga. Jag hittade mig iaf en massa smått och gott på svartöbrinken idag, till vrakpriser. Jag ska lägga upp bilder på allt här någon dag. Jag vet att jag tjatar, men har ni möjlighet borde ni verkligen åka dit! Dom ska flytta till en lägenhet på 58 kvm, från att ha bott i ett stort (för övrigt, jäkligt fint) hus så som ni förstår finns det en massa saker som är till salu. Men, hur som helst. Besöket hos fam. Nilsson-Sandling, var lika trevligt som alltid. Lea hade en massa saker som skulle visas för Saga, och hon fick även ett nytt fint armband då "hennes armled växer och blir större" som Lea förklarade så fint för mig. Tack för idag, Nena. Jag lägger upp några bilder från idag, innan jag säger godnatt. Imorgonbitti ska jag springa över till den gamla lägenheten och låsa upp till städfirman, sen på eftermiddagen ska vi till Pålänge en sväng. :)







Sist men inte minst, Leas snygga tatuering. ;)



Kommentarer
Helena

tack själV!

2010-07-28 / 07:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback