Food

2010-06-26 / 20:03:46

Nu sitter jag i den nya lägenheten, och jag är både trött och hungrig. Mat är dock på gång, så det känns bra. :) Jaha, hur har det gått då?! Bra, skulle jag väl vilja säga men det är mycket kvar. Eller ja, egentligen inte. Det är mest små saker kvar, som porslin och kläder osv. Möblerna som är kvar på det gamla stället ska säljas så dom räknar jag bort. Någon som kanske behöver en soffa, eller kanske ett köksbord, eller några fönsterlampor, eller ett vardagsrumsbord. Haha! ;) Hur som helst så blir det att sova här inatt, och imorgon ska jag försöka få med mig hjärtat till Ikea. Deras rea börjar ju då. Dock inte för det, men det är ju alltid en bonus. På tal om ingenting, så tycker jag det är så svårt att möblera när det är stora ytor så det inte ser tomt ut. Men man får testa sig fram helt enkelt, nu kom maten iaf så återkommer! Ha en bra kväll! :)


Kommentarer
Nina

Hur mycket större har ni flyttat? Jag inser att vi kommer få sitta i en ekande lägenhet. Vi flyttar från 38 kvm till 77 kvm.

2010-06-26 / 20:06:54
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Anonym

jag köper :p

2010-06-27 / 17:35:03
http://minimallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback