7 v.

2010-03-26 / 10:12:52
Fredag idag, helt underbart för det innebär fredagsmys! :)

Vi har iaf precis ätit frukost, så nu blir det duschen för mig. Sen bär det av till barnmorskan, Gunilla! ;) Efter det blir det ev. en sväng på stan. Har en massa ärenden att göra, som jag helt glömde bort igår när jag var på stan. H&M öppna ju då igår, och ja.. det var bra måste jag säga! Dock kikade jag bara på barnkläderna. Känns lite halvt onödigt att köpa en massa kläder åt mig själv, när jag inte vet vad slutvikten stannar på. Så jag får se lite lodig ut, tills den dagen kommer! Men jag har iaf hittat mig en vårjacka, så det känns bra. :) Men nu duschen, vi hörs senare!

Idag blir den här donnan 7 veckor!



Kommentarer
Sa Ra

Grattis Saga! Nu är du redan 7 veckor. Jag tänker på dig här nere och ska fira med myskväll. Pussa mamma från mig/gudmor

2010-03-26 / 16:26:52
Julia

Vilken fin bild på lilltjejen!

2010-03-26 / 17:42:09
http://julialindholm.blogg.se/
Helena

söta söta saga!



Helt rätt med kläderna :) säg bara till när du känner dig redo. Kram!

2010-03-26 / 18:35:15
Anonym

Söt unge !;D

2010-03-26 / 22:02:15
http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback