Håret är borta

2010-03-24 / 16:25:59

Puuh, mina fötter är helt slut nu!

Tidigare idag tog jag och Malin en långpromenad, och det var verkligen hur skönt som helst. Jag älskar verkligen det här vädret, man får så mycket energi! Jajuste, Hector har ju varit hos frisören idag. ;) Jag skrev ju även att han hade en massa tover i håret. Tover som inte gick att kamma ut, så dom var tvungna att klippa bort dom. Och ja, han ser verkligen annorlunda ut om man säger så. Haha! Men det växer ut igen, men jag tror vi skippar korten va. :P Eh, ja! Nu blir det att kramas med Saga ett tag, innan vi ska till Sävast en snabb sväng. Men vi hörs ikväll igen! Kram på er!

 

 


Kommentarer
Petra

Mysiga tjejerna:)

2010-03-24 / 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback