Dollar

2010-03-29 / 11:24:19

Gårdagen var helt underbar. :) Vi myste och rådde om varann hela dagen i princip. Jag fick dessutom ett jätte fint smycke, och Saga var på strålande humör hela dagen! Kärlek!

Men hur som helst, igårkväll såg vi även den här filmen The Box. Och den var.. konstig, men jag kan ändå inte säga att den var dålig. Eller speciellt bra heller iof. Äsch, se den och bilda er en egen uppfattning. :) Idag blir det nog rätt lugna puckar. Saga är fortfarande hes, och jag är fortfarande snorig. Men vi är iaf på bättringsvägen så det är skönt. Dock har jag några ärenden som måste göras och papper som ska fixas. Betala räkningar hade jag också tänkt göra. :)

Nu till något helt annat! Här för någon dag sen var vi på dollarstore. Jag brukar varken hitta eller köpa speciellt mycket där, men då hitta vi tre tavlor till Saga som var rätt fina och som skulle passa jätte bra ovanför hennes säng. Vilket dom gjorde också enligt mig. :) Nej, nu tänkte jag få i mig nå lunch så man orkar resten av dagen. Men vi hörs sen igen! Ha en fin dag nu, kram!


Kommentarer
Helena

Fint!

2010-03-29 / 11:46:17
Frida

dom var jättefina! Vi har också några såna motiv, exakt samma stuk fast jag tror dom är köpt på ikea(?) det är som vanliga foton som vi har ramat in.. Dom var fakttiskt otroligt lika, speiellt giraffen! men dom där var faktiskt finare när dom var lite större! Mysig sovhörna till Saga, sover hon i spjälisen på natten?

Kram

2010-03-29 / 13:28:22
http://frida-maria.blogspot.com
Sa Ra

Eftersom har blivit bättre på att skicka sms så tycker jag att ja har blivit bättre på att kommentera dina inlägg här på bloggen. Vi gör framsteg gumman. Vad mysigt ni verkar ha haft det. saknar er så mycket. Ge Saga en puss och Micke en kram från soliga Spanien. Har legat på stranden nu i 2 dagar så börjar bli lite brun nu. Äntligen! Har regnat en hel del på sistone. älskar dig gumman. puss

2010-03-29 / 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback