Dear...

2010-05-25 / 09:12:18
Halloj och God morgon!

Vilket tråkigt väder vi fick idag. Vi får hoppas det hinner bli lite bättre till tolv iaf, för då tänkte nog jag och Petra ta oss en promenad. Givetvis Saga, och Hector också men vi får se. Trist om det är så här grått och mulet. Hur som helst, hjärtat har åkt och han är redan saknad! Men igår var vi och beställde en ny soffa, och ett nytt vardagsrumsbord och det känns skoj. Jag är riktigt pepp på att flytta nu, och få börja fixa och dona. Men ett tag till får jag allt vänta. Och i möbelväg är det bara ett köksbord och ett barbord kvar att inhandla! Men nu ska jag och Saga krypa ner i soffan och se Dear John, som jag tycker alla pratar om. Vi hörs under dagen igen, och ni får ha en bra dag. :)

Kommentarer
Helena

Kul att sen börja pyssla då. Vilket pissväder det är i Boden idag!

2010-05-25 / 10:33:16
Anonym

Mysig film, och han är ju som fin att titta på också ;)

2010-05-25 / 12:01:32
http://minimallan.blogg.se/
Sa Ra

Jag kan inte min adress! Men jag skickar den sa for jag kommer hem. hoppas det ar okej :) jag har flyttat sa manga ganger sa jag vet knappt var jag bor langre. Vad kul for er och fa inreda eran nya lagenhet. jag har haft en jobbig vecka nar jag saknar Elina och Saga sa dar extra mkt och micke sa klart. ring mig nagon dag om du har tid. puss puss alskar dig min vackra basta Elina.

2010-05-25 / 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback