Efter regn kommer solsken.

2010-05-25 / 22:24:12
Dear John, var ju riktigt bra. En typisk "Elina och Sa Ra" film helt enkelt. Då förstår du, Sa Ra?! :) Saga somna iaf i min famn efter ungefär halva filmen, och när filmen var slut så var hon blöt som få. Den ungen är verkligen varm av sig, jisses. Men hellre det, bara gosigare att kramas med henne då. Tihie. :) Hur som helst, så blev det en promenad med Emil lite senare på dagen. Och vi gick precis i regn-uppehållet för vi hann knappt in så började det att regna igen. Dock så klarna de upp nu på kvällskvisten så jag och mamma tog oss också en promenad. Mamma har nämligen variit här och roat Saga medans jag har tvättat, diskat och duschat i lugn och ro. Nu ska jag faktiskt hoppa ner i sängen, för jag är helt slut och Saga somnade också precis så natti natti på er och sovgott! :)











Man blir trött av att busa med mormor.. Tack för hjälpen för övrigt, kära mamma!

Kommentarer
Sa Ra

Ja da maste jag hyra den filmen nagon dag. For vi gillar alltid samma filmer. Sa pa den fronten litar jag pa dig sota. Du ska fa min adress har ocksa:

Sa Ra Rindback

Calle jacinto benavente 10 esc.1 3B

296 40 Fuengirola

Espana



Gumman som jag saknar dig. puss

2010-05-26 / 00:13:04
Nina

Alltså paketet kommer, men jag vet inte när. Foglossningen är inte att leka med nu. Kan knappt gå så jag antar att fläskisen i magen håller på att fixera sig. Men jackan kommer och det före hon växt ur strl 68 förhoppningsvis. ;)

2010-05-26 / 10:56:55
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Helena

Fina bilder! Cool tröja som Emil har på sig :)

2010-05-26 / 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback