Heldag.

2010-05-27 / 18:02:18
Vi har haft en riktigt mysig dag med Petra idag, en heldag! :) Först var vi på stan och strosa runt litegrann, hitta lite kläder till Saga och två nagellack till mig själv. Jag har typ blivit besatt av nagellack, och tidigare hatade jag det så de är rätt skoj. Lunch blev det från dagoberts! Sen gick vi vidare till kvarnängen där vi satt och prata och myste på, jag trivs verkligen i den brudens sällskap. Så tack för idag söta Petra. Nu sitter vi och väntar på att mamma/mormor ska komma. Hon ska bjuda på kinamat, och det ser jag framemot. Min mage likaså. :) Dessutom fick Saga en jätte fin doppresent från Överkalix-gänget idag med posten så tack så hjärtligt gumman m. familj! Men vet ni, jag återkommer ikväll igen så hejsvejs tillsdess! Kram på er








Kommentarer
Malin

Ni ser ut att ha haft en supermysig dag :) Pussa saga från mig i vanlig ordning, och stor kram till dig.

2010-05-27 / 20:12:02
http://minimallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback