.Syskon.

2010-05-28 / 14:04:17
Underbara och efterlängtade Fredag!

Dagen började med en väldigt spännande sak, men orkar inte gå in detaljerat mer på det då det alltid finns olika åsikter om just de ämnet. :) Sen blev det iaf lunch från dagoberts idag igen. Men denna gång med Emil och Nena. Sen gick vi en sväng på stan, där Saga fick hur mycket barbapappa saker som helst av moster Nenis. Tackar och bockar! Vi tog oss även en promenad med Hector, njöt av stunden och surrade på. Det är riktigt bra med syskon, gilla! Jag fick dessutom en yogamatta av Nena, så här ska det börjas med yoga gott folk! ;) Nu snart kommer hjärtat hem, och det ser vi framemot för då blir det fredagsmys och kramkalas. Love, Love! Vi hörs senare..









Även nån som får ett paket snart. ;)



Kommentarer
Nina

Vad var den spännande saken?! Jag DÖR av nyfikenhet. ;)

2010-05-28 / 14:24:00
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Nina

Med en nypa salt så tror jag också på sådant, men jag har aldrig vågat göra det. Men SPÄNNANDE! Hoppas ni får en toppenhelg! Kram :)

2010-05-28 / 14:31:58
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Sa Ra

jag blir ocksa nyfiken! tror att vi far ta och ringa dig eller du mig : ) sen blir jag ju lite nyfiken pa vad som ar i det dar paket. jag har ocksa ett paket som bor skickas snarast. men nu vet jag inte vilken adress det ska skickas pa eftersom ni ska flytta. kan du messa mig?vilka fina bilder du lagger upp pa sessan. Hon ar ju for underbart sot. puss puss saknar dig min fina Elina

2010-05-29 / 02:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback