Morsdag!

2010-05-30 / 10:30:25
Redan Söndag idag. Den här helgen har gått galet fort alltså och framför allt, det är morsdag idag! :) Så grattis till alla mammor där ute i världen, känns faktiskt lite konstigt att jag är en av dom. Men såklart helt underbart! Idag ska vi då fara runt till "alla" mammor, och det ser jag framemot. Dom ska såklart få känna sig lika betydelsefulla, som dom är. Och på tal om mammor så fick jag en mangnet av min mamma här för ett tag sen där det stod: Du kan lura några människor ibland, men du kan aldrig lura din mamma. Visst är det så alltid?! :) Hur som helst! Sen idag kanske jag även skulle träffa Emilia en stund, vilket jag också ser framemot för det var då galet länge sen.

Igår då. Då åkte vi till Luleå, för att strosa runt på marknaden. Den var liten och mysig, och vi kom hem med en massa fikabröd. Mamma hitta sig dock lite smycken, jätte fina och dessa smycken fick hon av Emil i morsdags-present. Snäll som han är! Sen åkte vi hem till sävast för att grilla, Mm! Resten av kvällen bestod av en massa äventyr och hemliga uppdrag. ;) En toppen Lördag!

 

Vi, du och jag hörs senare idag igen! :)


Kommentarer
Mia

Grattis på mors dag! :) Har du färgat håret? Håret ser mkt mörkare ut på den lilla bilden! :)

2010-05-30 / 21:50:56
http://lillamias.blogg.se/
Helena

Grattis på din första morsdag! Du är världens bästa mamma för Saga!

2010-05-31 / 06:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback