1 advent

2010-11-28 / 12:05:20
Vet ni vad? Inatt har Saga sovit borta för första gången, och det känns så bra att det blev av. Annars har jag en tendens att alltid ändra mig och dra ut på det. Men det har/hade gått jätte bra och hon har haft det mysigt hos mormor och Mats. Men liite konstigt kändes det allt, men det hör väl till. Nu får hon dock gärna komma hem igen, då jag saknar henne till tusen. Då blir det skyltsöndag och pusskalas, och det ska bli så mysigt att bara strosa runt och kolla på alla människor och alla tomtar. Sen i eftermiddag ska jag även tillbaka på återbesök till Hermelinen (till den dryga läkaren, om min näsa) och det ser jag väl inte framemot lika mycket. Annars idag blir det att tända ljus (kan ni förstå att det redan är 1 advent), middag i sävast, ensam mamma söker, ett besök till morbror O. Med andra ord, dagens agenda är inte tom! Ni får ha en galet mysig 1 advent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback