Jag bara måste..

2010-11-24 / 22:18:24
Direkt kopierat från Nenas blogg. (Jag har ännu inte lärt mig hur man länkar)

"Lea säger till allt och alla att hon har en lillasyster som heter Saga och att hon är bäst i hela världen. Senast igår charmade hon kassörskan på H&M när vi handlade en ny tröja till Lea. Lilla Lea påtalade för kassörskan att det var så roligt att gå med sin mamma i affärer, och att hon ville så hemskt gärna att sin lillasyster skulle följa med någongång, men att det skulle bli så jobbigt för att Saga skulle bara slita och dra i kläder som bebisar gör och det gör inte stora tjejer som Lea."

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag skrattade så jag blev tårögd, utan att överdriva. Mosters underbara och kloka hjärta!


Kommentarer
malingabrielsson

Hahaha jag älskar barn som är lill-gamla dom har alltid rätt i de dom säger:-D

2010-11-24 / 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback