Julkort

2010-11-25 / 11:41:02
God dag!

Idag tog Saga en rejäl sovmorgon (jag "skyller" på bra sovgener), så jag har hunnit se dom två senaste programmen av uppdrag granskning, läst tidningen, fixat julkorten (som Saga såklart pryder), slagit in några julklappar osv. i lugn och ro. Morgonen har med andra ord, varit ovanligt lugn. På tal om uppdrag granskning, har ni inte sett dom två senaste programmen så gör det. Jag hittar inga ord, och jag är helt förstummad. Men jag förstår verkligen att programmet har belönats med en rad utmärkelser, och det finns inget program jag tycker är så intressant som just uppdrag granskning. Men nu tänkte jag fixa nå lunch, och sen ska vi ta oss ut på en promenad så vi får posta alla julkort. Sen tänkte jag (läs, hjärtat) även gå ner i källaren och plocka upp julpyntet så vi kan se vad vi har och inte har. Jag är nämligen lite kluven hur vi ska göra med alla gardiner, om vi ska byta i alla rum eller bara i ett, eller i bara några..

Kommentarer
Anonym

åh, thailand lät underbart! ska jag bara bli rik först.. -,-



ja, roadtrips är awesome :D men jag ska som sagt ta och kika om jag möjligtvis har nån bil först. så jäkla långt att gå till ikea ;)

2010-11-25 / 11:43:10
http://mumlaan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback