Som planerat..

2010-11-24 / 20:47:49
Skoja inte om att det är kallt ute idag, jag höll rent av på att frysa ihjäl då jag var ute med Hector nyss. Så nu blir det att tända ljus, krypa upp i soffan under filten och slå på filmen som hjärtat hyrde tidigare ikväll. Death at a funeral tror jag den hette. Annars idag var vi som sagt förbi Julia, Simon och Gabriel och det var trevligt. Söta och lätta människor det där, I liiike! Middagen serverades även i sävast, och jag är i princip fortfarande mätt. Har ni haft en bra dag?










Kommentarer
Victoria

Vi såg den filmen i går och den var faktisk ganska bra :D.

2010-11-24 / 21:23:00
http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback