Farmen

2010-10-30 / 17:27:55
... Ni vet hur det är när man bara vill dra täcket över huvdet och bara vara?! Jag har en sån dag idag (pang i bygget, så kom den bara) men det är ju tyvärr inte riktigt så enkelt att bara göra det. Men det är tur jag har min rosa adidasknodd att kramas med. Annars idag har vi haft besök av morbror E. och vi har fixat en massa ärenden (bla. köpt en massa julsaker) och vi har även lunchat ifrån dagoberts. Jag åt faktiskt en kyckligmacka. Sist men inte minst så har jag städat här hemma, så nu borde det iaf vara relativt rent och fint. Nu sitter jag och funderar på om jag ska se matchen mellan Luleå-Brynäs som börjar på en timme, vilket det lutar åt att jag gör. Ni får ha en trevlig kväll allihopa, och ni som ska på farmen; Ett måste är att dansa för mig med! Aiiit!




Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Nej vilken snygg dress hon har på sig ;) hon är så söt! Vad ska ni göra till veckan, ska vi ta en fika?

2010-10-31 / 12:42:10
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback