Karma?

2010-10-25 / 12:36:53
Om natten till söndag var hemsk, så var det inget i jämförelse med hur det var inatt. Jag behöver kanske inte nämna att jag är trött. Men mamma/mormor pratade om att komma hit efter jobbet för att vara med Saga så vi får sova en stund och det skulle verkligen uppskattas. Bästa mamma! Det är galet hur trött man kan vara, lite som att man sover fast i vaket tillstånd. Sen ska man som sagt försöka roa och busa med Saga, även om hon nu är rätt duktig på att roa sig själv. Just nu ligger hon och bläddrar i (läs, sliter sönder) en tidning. Vi, eller det blir ju jag (stackars hjärtat med sin brutna handled) skulle även behöva städa här hemma då det ser förjävligt ut. Dock känns det minst viktigt just nu. Både jag och M. tror starkt på karma, så vi ligger just nu och funderar på vad vi kan ha gjort. Haha! Skämt åsido, nu ska jag försöka få i mig lite vätska.

Kommentarer
Mia

Hujja va jobbigt! Krya på dig!

2010-10-25 / 12:50:45
http://miaindia.blogg.se/
Sofia - Mamma till Tove

Det är så kul att du tycker det :)



Huvva, du får krya på dig nu!

2010-10-25 / 13:38:25
http://sjarverud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback