Klockan

2010-10-31 / 11:07:02
Hey! Ni har väl inte glömt att ställa om klockan?!

Det hade faktiskt en viss Elina gjort, men tacka vettja facebook ibland. :) Senare i eftermiddag ska jag som sagt till Hermelinen, och sen ikväll känner jag bara för att hyra film (filmtips någon) och krypa upp i soffan under en massa filtar. Men fram till det, vet jag inte riktigt vad som händer och sker. Förmodligen ingenting bortsett från en massa bus och möjligtvis en promenad med Hector och musiken. Vad gör ni idag, och hur mår ni? Bakis, eller inte bakis?

En gammal bild på Nena och mig. Sweet sis!


Kommentarer
Sofia - Mamma till Tove

Senaste Beck var bra! Annars har jag två klara favoriter; Ciderhusreglerna och Hotell Rwanda :)

2010-10-31 / 12:59:11
http://sjarverud.blogg.se/
Victoria

Vilken söt liten knubbis du var, jag var också en knubbis! :D.

2010-10-31 / 21:16:06
http://vigan.blogg.se/
Helena

Coolaste brudarna på Halmvägen!

2010-11-01 / 06:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback