Sjukstugan

2010-10-25 / 19:40:19
Jag trodde Saga också hade smittats av magsjukan, då hon spydde tidigare idag men hon har ätit efter det och fått behålla det. Så jag vet inte? Men kry är hon hur som helst inte då hon har feber, så Hector bytte plats med henne och åkte till sävast. Vi har mest bara myst på här hemma i soffan framför en massa komedier. Dock känns det (vilket jag säkerligen gör) som att man kollar i kors för att man är så trött. Nåväl, det finns alltid dom som har det jobbigare så nu ska jag sluta tjata om det. Dags att hänga tvätt och sen återgå till soffan där mina hjärtan sitter.

Våran glada lilla sjukling..


Kommentarer
Anonym

Och alltid glad ;] Får hoppas att allmäntillståndet inte påverkas iaf!



Och krya på dig nu, sjukling! Vi vill umgås! :] Du får skicka ut M och köpa massa presenter åt dig, även koltabletter, för det brukar bota alla möjliga sorters sjukdomar! ;] Kram på er!

2010-10-25 / 21:27:42
http://mumlaan.wordpress.com
Sa Ra

men sota da! onskar jag kunde vara dar och pyssla om mina 3 alsklingar. krya pa er! fast om vi ska se de fran den ljusa sidan sa kanske ni har gjort bort de dar tills jag kommer hem och far vara friska : ) saknar dig. pusss

2010-10-25 / 21:43:26
Anonym

Om du mår bättre till på torsdag så är det ju Girls Night Out om du har sett det? 199kr för middag på Bodensia, ett glas vin, inträde på badhuset för nå grejs där och en goodybag, och det hade varit skitkul om du kunde följa med isf :] Jag har hört med Malin och hon skulle höra med sin karl och såå :]



Ja, det tycker jag! När man är sjuk så är faktiskt presenter ett måste, så det så ;] Uhm, dom "stoppar upp" :b Google it ;b

2010-10-25 / 21:46:47
http://mumlaan.wordpress.com
Anonym

Det låter som en ypperligt bra idé och du behöver inte bada bastu ;] Jo, jag läste ju det. Stackars lilla familjen! Du får nog köpa en present till honom också :b Men förhoppningsvis så blir det då du, jag, Malin, min mamma och hennes väninna. Var ju som sagt och köpte biljetter igår till mig och mamma :] Allitd roligt med fler!



Haha, visst är jag duktig? :D

2010-10-26 / 11:38:39
http://mumlaan.wordpress.com
Mia

Ja, jag ska förklara sen! Men det känns bäst såhär. Plus att jag till 80% nu tror att jag tackar ja till den där lägenheten jag skrev om!! :D:D:D



Jaa kan vi inte ses då? Ska kolla hur jag jobbar! ;)

Saknar ju er!

2010-10-26 / 14:06:22
http://lillamias.blogg.se/
Malin

Krya på er :) kraam!

2010-10-26 / 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback