Igår..

2010-10-24 / 15:03:48
Bättre sent än aldrig, men jag ser att ni saknat mig!

Fy bubblan vilken natt det har varit. Men den viktigaste av oss har iaf sovit gott, och det är såklart huvudsaken. Men jag har mått som ett djur med en knorr, och kanske sovit sisådär 2 timmar då jag verkar ha fått den elakaste magsjukan man kan få. Hjärtat ramlade ner ifrån ett tak igår (så obehagligt, men det var därför vi blev så länge i sävast igår) och mådde därför som han gjorde. Så Saga har inte haft dom piggaste föräldrarna idag men då kom mamma/mormor som räddaren i nöden. Hon kom hit tidigt i morse och klev upp med Saga och har varit med henne hela dagen så vi har fått vila och det har verkligen betytt mycket. Hon är iof fortfarande här och busar med Saga. Nu ska jag försöka få i mig lite blåbärssoppa, men bjuder på några bilder sen igår innan...















Mamma håller på med fleeceoverallen till Saga..



Och wooooila, här är den! Jag älskar den, och speciellt dom små fötterna..








Kommentarer
Sa Ra

Men gumman da.. nar jag fick ditt mess sa blev jag jatte radd. Sen nar jag laste de en gang till sa kan man verkligen saga att varan alskade micke hade anglavakt. Sa jag ar ledsen att saga de men din magsjuka lat ju inte precis varst : ) aven fast jag vet att de ocksa ar ett javla helvete, nu far vi bara hoppas att du inte smittat varan underbara Saga. Jag har vart till ikea och inforskaffat mig en massa fargglada ramar, sa nu har Saga en heeelt egen vagg. ar jag en stolt gudmor eller vad? messa mig och skriv vad du onskar dig till julklapp btw och aven vad for strl du tror att Saga kommer ha i Jan pa bade klader och skor. snart ses vi mina sessor. puss

2010-10-25 / 03:12:33
Helena

Stackars er (mest stackars Micke) Hoppas ni mår bättre snart!



Kram till er alla. Jag åker till Kvarn idag men är åter på onsdag i Boden. Ska vi luncha då, om alla är friska och pigga?

2010-10-25 / 06:17:04
Anonym

Ja. Väldigt läskigt att han trillade ned,. Hade en himla tur som bara bröt en handled. Hoppas du kryar på dig snart, magsjuka är hemskt.

2010-10-25 / 10:53:10
http://livetilillavan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback