Komplimanger

2010-09-24 / 11:22:09
Underbara Fredag!

Idag klev hjärtat upp med prinsessan, så jag fick en liten sovmorgon och det var så uppskattat. Han är allt söt min karl. Annars idag får vi se vad som händer och sker, det beror lite på så det återstår att se. Jag tänkte iaf börja med att ta tag i disken, då diskhögen har lyckats bli gigantisk på bara en dag. :/



Btw! Igår innan John blund anlände, så kom jag att tänka på att vi människor borde bli bättre på att ge komplimanger till varanda. Som vi såklart då menar. Men en komplimang kan göra så mycket lixsom, eller tycker ni jag har fel?! Så idag har jag bestämt mig för att ge en massa komplimanger till bekanta, vänner, främlingar etc. Gör det ni med vettja, för en annan kanske det gör en hel dag. :) KRAM!

Kommentarer
Johanna

Jag håller med dig! Komplimanger ska man ge, så fort man känner att man skulle vilja ge! :) Många kanske tänker "åh, söt hon/han är idag", men håller det för sig själv. Säg det istället, tycker jag!

2010-09-24 / 14:33:32
http://jodd.blogg.se/
Helena

Bra! Jag hakar på!

2010-09-24 / 18:35:26
NG

Söt människa - söta tankar! <3

2010-09-24 / 19:17:21
http://nenima.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback