Njeet!

2010-09-29 / 20:46:09

Nu är vi hemma från sävast, mätta och belåtna. Mamma hade gjort en jätte god äppelkaka till efterrätt som man bara inte kunde motstå. Jag måste nog be om receptet vid närmare eftertanke. Jag har även lyckats konstatera att jag inte passar i glasögon (okej, det är inte dom modernaste glasögonen med ändå) så jag hoppas min syn är klockers när jag ska och kolla synen nästa vecka. :) Alltså Idol var inge vidare ikväll, så nu ska jag hänga tvätt och vattna blommor. Vi hörs..




Kommentarer
Mia

Åh vad snygg du blev i håret! Jätte fint blev det! :-) Kort och fräscht!! Får se hur pass modig jag är på fredag...

2010-09-29 / 21:57:02
http://lillamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback