Pepp!

2010-09-27 / 20:46:12
Det har varit full rulle hela kvällen, men nu har jag äntligen placerat min rumpa i soffan framför Idol. Såklart med popcornskålen vid min sida, och ett iskallt glas vatten. Jag försöker nämligen dra ner på mitt cola intag. Jag dricker dock bara cola zero. Hur som helst så tänkte jag nämligen ta tag i det här med min viktminskning igen, jag har ju som tagit en paus ifrån det men ju jäklar är jag pepp! Sen tänkte jag faktiskt hoppa i säng så man orkar med morgondagen. Tittar ni på Idol? :)


Kommentarer
Helena

Pepp pepp... Inte för att jag tycker du behöver gå ned i vikt. DU är fin precis som du är. KRAM!

2010-09-28 / 08:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback