.Tummen ner.

2010-09-24 / 22:44:49

Det tar på krafterna att ha kram och pusskalas. Alla sover, utom jag då förstås. Jag tänkte nämligen lösa lite korsord innan jag tackar ja till en dejt med John blund. Annars ikväll har vi ätit en massa glass (det går inge bra för mitt lag att sluta med godis, läsk, glass etc.) och sett Idol förstås. Jag tycker verkligen det sög att inte Sanne gick vidare, så tummen ner för det. Imorgon tänkte jag, Saga och mamma/mormor gå en vända på marknaden då hjärtat ska jobba. Men jag ska faktiskt inte klaga, jag fick en hel dag med han idag. ;) Men den som säger att det är lätt att vara tillsammans med någon som driver eget företag ljuger. Hur som helst, så vill jag höra eran åsikt av kvällens Idol? Tummen upp för dom som gick vidare, eller tummen ner?! Nu säger (skriver) iaf jag, på återseende.



Tänk att Saga alias. Sessan har varit så här liten. Vackra älskade busunge!


Kommentarer
Anonym

vad fina ni är! mysigt med pusskalas! :).

2010-09-25 / 09:16:25
http://vigan.blogg.se/
Helena

Fina bilder du lagt ut. Klart vi ska ses snart, men inte denna helg. Jag kör Lea till pappa imorgonbitti. Taxin hämtar mig strax efter 12, sedan drar jag till stockholm för att vara där en vecka. Nästa helg kan ni väl komma hit? Jag är billös pga att bosse ska till Kölm.

2010-09-25 / 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback