Quess

2010-09-24 / 18:59:49

Hej alla söta och glada bloggläsare!

Idag har Saga varit hos sin farmor och myst så jag och hjärtat tog oss en liten roadtrip.



Kan ni gissa vilken stad som var vårat mål?! :)









Hector vs. Tyke





Nu blir det middag och det ska verkligen bli så gott. Jag är vrålhungrig! Fläskfilé, potatisgratäng, sallad och en jätte god vitlökssås står på menyn. Sen blir det såklart fredagsmys (eftersom jag inte har kunnat pussa eller krama Saga nå idag måste jag ta igen det nu) i soffan till Idol och vi har dessutom mamma/mormor som middagsgäst. Men har ni haft en bra dag då?!


Kommentarer
Mia

Ja det har varit super mysigt! =)



Haha.. ja det är ju bra att det verkar som jag alltid är på bra humör =)

2010-09-24 / 19:26:22
http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback