Trött

2010-09-27 / 08:59:25

Hej och god morgon alla söta människor där ute i världen! Idag måste jag komma ihåg att ringa till Hermelinen och boka om min tid som jag fick med posten i Fredags. Jag har väl nämnt tidigare att jag är beroende av nässpray och har väldiga problem med min näsa. Man vet inte om man ska skratta eller gråta, jag vet. Men nu fick jag som sagt äntligen min efterlängtade remiss, dock fick jag en tid på Fredagkväll (typiskt) och då ska vi vara några brudar som ska ha tjejkväll här hemma hos oss så då går ju inte det. På tal om Fredag så tror jag tjejkvällen blir grym! Grymma brudar, god mat, ett eller två vinglas för den som vill, och en jäklar massa tjatter. Ni hör ju själva. ;) Men nu är det Måndag och då väntar ett besök på bvc och det är alltid lika spännande. Sen tror jag även att jag ska ringa och boka en klipptid, tihie. Vad ska ni göra idag, nå roligt?! :)
 
P.S Nämnde jag hur trött jag är? Om inte, jag är trött! D.S


Kommentarer
Britta

Ja det låter som en bra ide:)



Alltså själva näsproblemet, beror det på nässpraykonsumtionen?

Hoppas det blir bättre!

2010-09-27 / 09:05:30
http://brittalindmark.wordpress.com
Mia

Spännande!:) Vart ska du klippa dig? Jag åker till FInland en sväng, kommer hem på onsdag. Ska hämta hem brorsans bil & såklart kramas med mormor ;)

2010-09-27 / 09:51:34
http://lillamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback