Minns ni?

2010-09-28 / 10:06:45

Jag vet inte om ni minns ett program som gick 2005, som hette total torp makeover. Dom rustade iaf upp torp lite överallt i sverige och en av platserna var i byn Ale utanför Luleå. Där dom gjorde ett torp hur mysigt och fint som helst enligt mig. Platsen var dock kanske lite udda. Men ni kan hur som helst läsa mer om det här: http://www.kuriren.nu/arkiv/2007/05/24/Tidningsartiklar/403954/Fr%E5n-makeover-till-massaker.aspx och där kan ni även läsa om hur det ser ut idag. Ett sönder slaget ruckel, och det är bara förnamnet. Jag åkte förbi där för någon dag sen och jag tycker det är så tråkigt att människor inte kan låta saker och ting vara. Vad får man lixsom ut av det, slå sönder fönster, riva bort dörrar, kasta ut målarfärg osv? Äsch! Bilderna får tala för sig själv helt enkelt.











Sist men inte minst, god morgon på er! :) Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Evelina

Fy fan! Om nu folk gör inbrott och sådant så visst slå sönder en ruta och gå in och ta vad dom vill ha men att förstöra allt det är riktigt elakt!

2010-09-28 / 10:25:45
Helena

Jättetrist!

2010-09-28 / 13:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback