Men God morgon Onsdag!

2011-04-27 / 09:36:49
...Idag ska jag och fixa mina naglar, vilket är välbehövligt. (Ni ska se dom, dom är verkligen hemska). Egentligen hade jag inte tid först nästa vecka, men eftersom dom är mer än underbara där borta på Totallyyou så fick jag byta tid till idag. ♥ Saga ska hur som helst få följa med morbror Oskar på en långpromenad under tiden, och det kommer hon att älska. Vädret verkar dessutom vara på deras sida! Annars har vi inte så mycket inplanerat idag, utan vi tar dagen som den kommer. Idag eller imorgon hade jag iaf tänkt starta upp ytterligare en tävling. Jag gillar tävlingar som ni kanske har märkt, och det hoppas jag att ni också gör! :)



Kommentarer
En pojkmammas vardag ♥

Tävlingar gillar vi!!



Ja, man blir måttligt less .. hoppas att jag kanske kan fixa till så jag kommer in på mailen ikväll. Har ju en massa samarbeten och sånt .. suck!



Kram

2011-04-27 / 10:12:43
http://edvinsmamma.wordpress.com
Maria

Tack! Gäller bara att ta tag i det, det som är det svåra, för mig tog det ett år :D haha!



Jaa, de hade ju varit jätte roligt! Sen om Jeff är lätt att fota är ju en heeelt annan sak ;)

2011-04-27 / 10:27:20
http://slaria.blogg.se/
bitskemma

we loove tävlingar;))



ofelia tackar o hoppas på att bli bättre snart så hennes mamma kan uppdatera bloggen oftare haha;)

2011-04-29 / 20:32:55
http://www.bitskemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback