Check!

2011-12-29 / 20:50:32

Ikväll har vi varit på Ica Maxi och handlat klart allting inför nyårsafton, och det kommer bli en väldigt lugn men mysig nyårsafton för oss. Jag går av på morgon efter att ha jobbat natt och sen jobbar jag även söndag. På tal om natt, inatt hoppas jag på att få sova bättre än vad jag fick göra inatt. Bihålorna känns lite bättre och nu har jag även medicin mot dom så det bådar ju gott.

 

 

Den extremt söta mössan Saga har på sig fick hon av sin gudmor i julklapp. Tack ♥

 

 


Kommentarer
Sa Ra

så fin hon blev. lillhjärtat! hon är så fin i sin vita ram på ett bord jag har i vardagsrummet. hon har nu fått en egen plats och brevid har jag en vas med en fina färska blommor. som den blomma som hon är. jag skryter på henne dagligen. så underbart söt. puss på er <3

2011-12-30 / 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback