"Snuttisar" från Snutten.se

2011-12-05 / 13:03:46

I Fredags fick Saga ett paket från Snutten.se som är en webbutik som säljer "snuttisar" i olika storlekar, färger, tryck, utan tryck etc. Jag själv valde en vit med röda stjärnor på, och eftersom Saga är väldigt snuttig av sig då hon är trött tror jag den här snutten kommer göra susen. Det ska bli spännande att se, och som ni ser så ligger snutten på hennes kudde och väntar. Ammar man tex. är den säkert ännu bättre och något som också är väldigt bra är att dom säljs i 3-pack och på så sätt har man alltid tillgång till en ren snutte i samma färg. Dessutom kan man tvätta den i 95 grader vilket är ett plus om ni frågar mig. Hur som helst så fick jag en extra förpackning med 3 stycken snuttisar i så vem vet om det kanske dyker upp en tävling inom kort här på bloggen. Tusen tack Susann!


 

 

 

 

Ni har väl förresten inte missat att snutten.se är en av sponsorerna i julkalendern? :-)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback