Det blev...

2011-02-26 / 01:07:17
... lite stressigt igår, och det var även därför jag drog vinnaren av snuttefilten så sent. Men gårdagen var en bra dag, en typisk rantar dag med andra ord. Vi gick som sagt på marknaden med Emil och Gustavo, och vi hann även med en kaffe på gallerian. Trevligt! Jag blev för övrigt 13 par strumpor rikare och Saga fick sig både strumpor och roliga t-shirtar. Bla. en där det står i stil med "min moster är snällast i världen". Just bara för att det är så! Vi var även in på Åhlens en snabbis, men där var de i princip tomt och de var dessutom sista dagen så det var bara att säga bye bye fina åhlens! Sen blev det ytterligare en vända på stan, och oj så vi shoppa jag, Saga och mamma. Men jag klagade inte! ;) Jag hittade mig bla. en jätte fin vårkappa så nu får våren mer än gärna komma.

Men idag är det Lördag och det verkar bli en toppen dag. Vilket väder, några ynka minusgrader och sol! Vi ska med andra ord försöka vara ute så mycket som möjligt. Dock måste jag hinna städa också, ikväll är det som sagt den efterlängtade tjejkvällen. Efter att vi varit på Ming ska vi nämligen gå hit. Iiiih, jag tror vi kommer få det så trevligt ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback