Fredag...

2011-02-25 / 10:44:42
... har det hunnit bli och det känns bra. Tummen upp för fredagar! Dagens agenda är åter fullspäckad. Självklart blir det att gå på marknaden en sväng (det är nämligen marknad här i stan och jag tror den är på gågatan den här gången), och senare i eftermiddag ytterligare en tur på stan med mamma/mormor. Jag måste för övrigt även komma ihåg att springa in på systembolaget och köpa en vinflaska till imorgon. (Tjejkvällen är nämligen flyttad till då, och jag ser framemot kvällen). Annars idag borde vi städa, och fixa litegrann i Sagas rum med allt fint hon fick i present och sen gissar jag även på att morbröderna kommer dyka upp under dagen. Ibland men bara ibland, borde dygnet ha fler timmar..

P.S. Jag drar vinnaren senare ikväll, så ni hinner fortfarande vara med och tävla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback