Jag är bra!

2011-02-23 / 21:28:39
Det blev som jag trodde, ytterligare en dag med fart och fläkt, främmande och en massa bus. Saga har blivit en riktig klätterapa så hon har i princip försökt klättra på allt hon har sett. Hon har även fått sin första fläskläpp idag, aj! Det hände dock inte när hon klättra. Men nu ska jag se klart efterlyst och dricka ett glas vatten. Jag vet förresten inte om jag har sagt att jag är inne på min andra vecka utan läsk, godis och annat gotta? För er kanske det är en fis i rymden, men för mig är det stort med tanke på att jag åt "sånt" dagligen tidigare. Yey!







Sist men inte minst, ett stort tack till söta Anna-Karin som hjälpt mig med bloggen!

Kommentarer
Nina

Så söt hon var i bodysuiten! :D

2011-02-23 / 21:35:39
Elina

Ja, visst var hon Nina. Tack återigen! :)

2011-02-23 / 21:39:19
Johanna

Duktig du är! Jag är också inne på min andra vecka, går faktiskt jättebra! :) Tror man vänjer bort sockerbehovet rätt fort!

2011-02-24 / 00:20:59
http://jodd.blogg.se/
Tova

åhh så söt :)



och vad duktig du är, själv har jag "bara" klarat 3 dagar utan snask och socker nu, men det känns redan ligen som en seger haha ;) allt är ju relativt...!

kramar

2011-02-24 / 14:12:45
http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback